Úvod Diskuze - poradna

Diskuze - poradna

Potřebujete poradit? Napište nám svůj dotaz a naši odborníci se Vám pokusí odpovědět. Přidat dotaz >>

 


Diskuse (182 komentářů)

KláraH, (24. 04. 2013 12:54) Reagovat
Ahoj, dělala jsem si TT, protože jsem měla trochu strach. Ukázal se jako negativní, minulý měsíc jsem menstruaci měla, ale prý jí můžu mít i když budu těhotná. Ted' na ní čekám a pořád nic, dělala jsem si ho včera odpoledne a dnes ráno - negativní, ale dělá mi problém břicho, je sice pravda že jsem přibrala, ale to břicho mi připadá takové moc " těhotenské" .
Marcela, (26. 04. 2013 05:46) Reagovat
[quote name="KláraH"]Ahoj, dělala jsem si TT, protože jsem měla trochu strach. Ukázal se jako negativní, minulý měsíc jsem menstruaci měla, ale prý jí můžu mít i když budu těhotná. Ted' na ní čekám a pořád nic, dělala jsem si ho včera odpoledne a dnes ráno - negativní, ale dělá mi problém břicho, je sice pravda že jsem přibrala, ale to břicho mi připadá takové moc " těhotenské" .[/quote]Těhotenské testy jsou už dnes poměrně hodně spolehlivé, takže si nemyslím, že by to mělo být těhotenství. Na druhou stranu mám za to, že na začátku těhotenství většina žen spíš na váze shodí a větší bříško může souviset s tím, že máte dostat menstruaci.
Veronika, (07. 05. 2013 10:55) Reagovat
Dobrý den, poslední menstruaci jsem měla 6. - 10. dubna. Antikoncepci neberu žádnou a bohužel jsme měli nechráněný pohlavní styk 21.4., kdy se ,,to,, stalo. Toho dne jsem si po 9 hodinách vzala první tabletku Postinoru. Dne 27.4. jsem začala brát antibiotika Penicilin až do 3.5. a 7.5. jsem sic udělala těhotenský test, na kterém byla jedna výrazná čárka druhá byla slabší, ale byly tam viditelné obě. Chtěla bych se zeptat, zda je možné, že mohu být těhotná? Za 3 dny si udělám těh.test znovu. Mohlo něco ovlivnit těh. test?
Iva, (09. 05. 2013 06:38) Reagovat
[quote name="Veronika"]Dobrý den, poslední menstruaci jsem měla 6. - 10. dubna. Antikoncepci neberu žádnou a bohužel jsme měli nechráněný pohlavní styk 21.4., kdy se ,,to,, stalo. Toho dne jsem si po 9 hodinách vzala první tabletku Postinoru. Dne 27.4. jsem začala brát antibiotika Penicilin až do 3.5. a 7.5. jsem sic udělala těhotenský test, na kterém byla jedna výrazná čárka druhá byla slabší, ale byly tam viditelné obě. Chtěla bych se zeptat, zda je možné, že mohu být těhotná? Za 3 dny si udělám těh.test znovu. Mohlo něco ovlivnit těh. test?[/quote]Falešnou pozitivitu mohou způsobit léky obsahující hormony či některá onemocnění také související s hormonálními výkyvy. Antibiotika ne, ty mají vliv na antikoncepci. Já si myslím, že Postinor je dost spolehlivý, zvlášť když jste ho vzala takhle brzy po pohlavím styku. Pravděpodobnost těhotenství je podle mě malá.
Vendula, (14. 05. 2013 06:17) Reagovat
Chystám se otěhotnět, ale mám hodně nepravidelnou menstruaci a většinou přichází dost pozdě, takže každý měsíc (už asi pět měsíců) si říkám, že bych mohla být těhotná a dělám si těhotenské testy a nic. Napadá mě - když mám tak dlouhý menstruační cyklus, je větší problém otěhotnět, nebo to nevadí?
Nový příspěvek
Copyright 2006–2021 © Těhotenský-test.com
Kontakty